The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 258
- Udgivet:
- 7. August 2018
- Størrelse:
- 227x151x29 mm.
- Vægt:
- 410 g.
- 2-4 uger.
- 12. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age
This book examines how the field of 'psychographics' has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works.
Brugerbedømmelser af The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621