De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age

Bag om The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age

This book examines how the field of 'psychographics' has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138340749
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 258
  • Udgivet:
  • 7. August 2018
  • Størrelse:
  • 227x151x29 mm.
  • Vægt:
  • 410 g.
  • 2-4 uger.
  • 12. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age

This book examines how the field of 'psychographics' has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works.

Brugerbedømmelser af The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age



Find lignende bøger
Bogen The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age findes i følgende kategorier: