The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 264
- Udgivet:
- 16. maj 2016
- Størrelse:
- 235x161x21 mm.
- Vægt:
- 508 g.
- 2-4 uger.
- 29. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age
The Psychology and Consumer Profiling in a Digital Age examines how the field of `psychographics¿ has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works. It draws upon research from around the world and incorporates its analysis of the use of psychographics with an examination of major shifts in marketing in a digital and global era.
Brugerbedømmelser af The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621