De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Direct to Consumer Playbook

Bag om The Direct to Consumer Playbook

Discover how any brand can drive a winning direct to consumer strategy, irrespective of market segments, with insight and lessons from the global companies who have made their DTC business a success.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781398605442
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 3. Maj 2022
  • Størrelse:
  • 164x242x22 mm.
  • Vægt:
  • 590 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Direct to Consumer Playbook

Discover how any brand can drive a winning direct to consumer strategy, irrespective of market segments, with insight and lessons from the global companies who have made their DTC business a success.

Brugerbedømmelser af The Direct to Consumer Playbook



Find lignende bøger
Bogen The Direct to Consumer Playbook findes i følgende kategorier: