De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Direct to Consumer Playbook

- The Stories and Strategies of the Brands that Wrote the DTC Rules

Bag om The Direct to Consumer Playbook

Discover how any brand can drive a winning direct to consumer strategy, irrespective of market segments, with insight and lessons from the global companies who have made their D2C business a success.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781398605428
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 3. maj 2022
  • Størrelse:
  • 234x156x17 mm.
  • Vægt:
  • 346 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Direct to Consumer Playbook

Discover how any brand can drive a winning direct to consumer strategy, irrespective of market segments, with insight and lessons from the global companies who have made their D2C business a success.

Brugerbedømmelser af The Direct to Consumer Playbook



Find lignende bøger
Bogen The Direct to Consumer Playbook findes i følgende kategorier: