De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The 22 Immutable Laws Of Marketing

af Al Ries
Bag om The 22 Immutable Laws Of Marketing

Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense suggestions.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861976109
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 160
  • Udgivet:
  • 24. Oktober 1994
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 135x196x11 mm.
  • Vægt:
  • 136 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 15. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The 22 Immutable Laws Of Marketing

Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense suggestions.

Brugerbedømmelser af The 22 Immutable Laws Of Marketing



Find lignende bøger
Bogen The 22 Immutable Laws Of Marketing findes i følgende kategorier: