De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The 22 Immutable Laws of Branding

- How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

af Al Ries
Bag om The 22 Immutable Laws of Branding

Two marketing experts present a comprehensive guide to building a product into a recognized and respected brand and share their radical strategies for marketing effectively on the Internet, urging readers to mix the old with the new when making a marketing plan, in a volume that contains The 22 Immu

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780060007737
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 20. marts 2011
  • Størrelse:
  • 233x188x23 mm.
  • Vægt:
  • 378 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 8. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The 22 Immutable Laws of Branding

Two marketing experts present a comprehensive guide to building a product into a recognized and respected brand and share their radical strategies for marketing effectively on the Internet, urging readers to mix the old with the new when making a marketing plan, in a volume that contains The 22 Immu

Brugerbedømmelser af The 22 Immutable Laws of Branding



Find lignende bøger
Bogen The 22 Immutable Laws of Branding findes i følgende kategorier: