Teacher Learning of Ambitious and Equitable Mathematics Instruction
- A Sociocultural Approach
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 274
- Udgivet:
- 18. Marts 2022
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-3 uger.
- 10. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Teacher Learning of Ambitious and Equitable Mathematics Instruction
Drawing on sociocultural learning theory, this book offers a groundbreaking theory of secondary mathematics teacher learning in schools, focusing on the transformation of instruction as a conceptual change project to achieve ambitious and equitable mathematics teaching.
Brugerbedømmelser af Teacher Learning of Ambitious and Equitable Mathematics Instruction
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Teacher Learning of Ambitious and Equitable Mathematics Instruction findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621