Rowntree and the Marketing Revolution, 1862–1969
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 768
- Udgivet:
- 25. Januar 2007
- Størrelse:
- 155x234x44 mm.
- Vægt:
- 1086 g.
- 2-3 uger.
- 10. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Rowntree and the Marketing Revolution, 1862–1969
This business history of Rowntree, the important and well-known confectionery manufacturer, offers insights into the company and its industry, the development of managerial organization, industrial relations, restrictive practices and multinational business.
Brugerbedømmelser af Rowntree and the Marketing Revolution, 1862–1969
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Rowntree and the Marketing Revolution, 1862–1969 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621