De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Public Relations, Branding and Authenticity

- Brand Communications in the Digital Age

Bag om Public Relations, Branding and Authenticity

Public Relations, Branding and Authenticity: Brand Communications in the Digital Age explores the role of PR and branding in society by considering the notion of authentic communications within the context of an emerging digital media environment.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032175188
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 196
  • Udgivet:
  • 30. September 2021
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 360 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Public Relations, Branding and Authenticity

Public Relations, Branding and Authenticity: Brand Communications in the Digital Age explores the role of PR and branding in society by considering the notion of authentic communications within the context of an emerging digital media environment.

Brugerbedømmelser af Public Relations, Branding and Authenticity



Find lignende bøger
Bogen Public Relations, Branding and Authenticity findes i følgende kategorier: