Mer' end reklame
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 360
- Udgivet:
- 5. december 2024
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 1x1x1 mm.
- Vægt:
- 1 g.
- 1-3 hverdage efter udgivelsesdato.
- 7. december 2024
- 5. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Mer' end reklame
Den mangeårige direktør for reklamebureauernes brancheforening, DRB, Børge O. Madsen, skrev i 1998 bogen med titlen Det var bare reklame, der omhandlede 25 års historie om den klassiske betalte reklame, dens virkemidler, bureauer, organisering, kunder og mediekanaler.
Ambitionen bag denne bog er at fortælle om 25 år i reklame- og mediebranchen i bred forstand og beskrive, hvordan den har forandret sig fra 1998 til 2024. Digitalisering er det gennemgående træk i forandringerne. Nye onlinemedier- og platforme er kommet til, kunderejsen er blevet transformeret, markedsførernes værktøjskasse er blevet betragteligt udvidet, traditionelle bladhuse er blevet til medievirksomheder, og amerikanske onlinegiganter får nu over halvdelen af danske annoncørers reklameinvesteringer.
Beskrivelsen og analysen sker med tre fokusområder – medier, bureauer og markedsførere. Inden for hvert område findes en omfattende beskrivelse og analyse af udviklingen 1998-2023/24, suppleret af interessante begivenheder i perioden og historier om markedets forskellige aktører. Indholdet er baseret på tilgængelige og sammenlignelige data, informationer fra relevante medier,udvalgte eksperter og forfatternes egne erfaringer og oplevelser.
Desuden indgår beskrivelse og illustrationer af en lang række kampagnecases og omtaler af fremtrædende personer samt beskrivelse af andre områder med relevans for branchen: lovgivning, uddannelse, analyser samt branchensforeninger, medier og awards.
Bogen er udgivet i tilknytning til Dansk Markedsførings 100-års jubilæum 2024.
Ambitionen bag denne bog er at fortælle om 25 år i reklame- og mediebranchen i bred forstand og beskrive, hvordan den har forandret sig fra 1998 til 2024. Digitalisering er det gennemgående træk i forandringerne. Nye onlinemedier- og platforme er kommet til, kunderejsen er blevet transformeret, markedsførernes værktøjskasse er blevet betragteligt udvidet, traditionelle bladhuse er blevet til medievirksomheder, og amerikanske onlinegiganter får nu over halvdelen af danske annoncørers reklameinvesteringer.
Beskrivelsen og analysen sker med tre fokusområder – medier, bureauer og markedsførere. Inden for hvert område findes en omfattende beskrivelse og analyse af udviklingen 1998-2023/24, suppleret af interessante begivenheder i perioden og historier om markedets forskellige aktører. Indholdet er baseret på tilgængelige og sammenlignelige data, informationer fra relevante medier,udvalgte eksperter og forfatternes egne erfaringer og oplevelser.
Desuden indgår beskrivelse og illustrationer af en lang række kampagnecases og omtaler af fremtrædende personer samt beskrivelse af andre områder med relevans for branchen: lovgivning, uddannelse, analyser samt branchensforeninger, medier og awards.
Bogen er udgivet i tilknytning til Dansk Markedsførings 100-års jubilæum 2024.
Brugerbedømmelser af Mer' end reklame
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Mer' end reklame findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Børn og unge > Læring
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier > Samfundsvidenskabelig idéhistorie
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: reklame og samfund
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Undervisningsmidler > Undervisningsmidler: humaniora og samfundsfag > Undervisningsmidler: historie
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621