Moderne markedsføring - cases og opgaver
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 202
- Udgivet:
- 5. august 2019
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 172x242x16 mm.
- Vægt:
- 410 g.
På lager
Leveringstid:
1-3 hverdage
Forventet levering: 20. november 2024
Beskrivelse af Moderne markedsføring - cases og opgaver
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.
Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:
• Situationsanalyse
• Overordnet strategi
• Målsætninger, målgrupper og positionering
• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
• Marketing-mix 2 (promotion)
• Evaluering/kontrol af effekt
Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).
Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:
• Situationsanalyse
• Overordnet strategi
• Målsætninger, målgrupper og positionering
• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
• Marketing-mix 2 (promotion)
• Evaluering/kontrol af effekt
Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).
Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Brugerbedømmelser af Moderne markedsføring - cases og opgaver
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Moderne markedsføring - cases og opgaver findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621