Marketing Management and Communications in the Public Sector
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 264
- Udgivet:
- 22. august 2017
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 521 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Management and Communications in the Public Sector
This new edition of Marketing Management and Communications in the Public Sector continues to provide a thorough overview of the major concepts in public sector marketing and communications, and extends its coverage to topics such as social marketing institutional communication and international perspectives.
Brugerbedømmelser af Marketing Management and Communications in the Public Sector
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Management and Communications in the Public Sector findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621