Zufriedenheitsorientierte Steuerung Des Customer Care
- Management Von Customer Care Partnern Mittels Zufriedenheits-Service Level Standards
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 402
- Udgivet:
- 15. Januar 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 148x210x23 mm.
- Vægt:
- 517 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Zufriedenheitsorientierte Steuerung Des Customer Care
Maxie Schmidt entwickelt ein neuartiges Konzept zur Steuerung des Customer Care durch Zufriedenheits-Service Level Standards. Unternehmen, die mit einem konsistenten Managementkonzept sicherstellen wollen, dass der Funktionsbereich Customer Care nicht nur Kundenanliegen effizient abwickelt, sondern tatsächlich die Ziele der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung erreicht, erhalten konkrete Hilfestellungen.
Brugerbedømmelser af Zufriedenheitsorientierte Steuerung Des Customer Care
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Zufriedenheitsorientierte Steuerung Des Customer Care findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621