De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Wine, Food, and Tourism Marketing

Bag om Wine, Food, and Tourism Marketing

Looking at contemporary practices and trends in food and wine tourism, this volume presents destination management planning and marketing initiatives that can be easily adapted and applied to a wider range of wine tourism settings.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780789001061
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 188
  • Udgivet:
  • 19. Januar 2004
  • Størrelse:
  • 210x154x10 mm.
  • Vægt:
  • 270 g.
  • 2-4 uger.
  • 11. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Wine, Food, and Tourism Marketing

Looking at contemporary practices and trends in food and wine tourism, this volume presents destination management planning and marketing initiatives that can be easily adapted and applied to a wider range of wine tourism settings.

Brugerbedømmelser af Wine, Food, and Tourism Marketing



Find lignende bøger
Bogen Wine, Food, and Tourism Marketing findes i følgende kategorier: