Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten
- Eine Analyse Der UEbertragbarkeit Fikionaler Bedeutungen Auf Die Werbung
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 306
- Udgivet:
- 13. Januar 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 395 g.
- 2-3 uger.
- 10. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten
Anja Spilski analysiert in vier experimentellen Studien, ob ein Transfer von erfundenen Charakterbedeutungen aus Filmen oder TV-Serien in die Werbung hinein gelingen kann, oder ob Konsumenten Fiktion und Informationen außerhalb der Fiktion voneinander trennen.
Brugerbedømmelser af Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621