De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Value Chain Marketing

- A Marketing Strategy to Overcome Immediate Customer Innovation Resistance

Bag om Value Chain Marketing

Value Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers' innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319113753
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 259
  • Udgivet:
  • 27. December 2014
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 235x155x18 mm.
  • Vægt:
  • 5443 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Value Chain Marketing

Value Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers' innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well.

Brugerbedømmelser af Value Chain Marketing



Find lignende bøger
Bogen Value Chain Marketing findes i følgende kategorier: