Using Concept Mapping to Foster Adaptive Expertise
- Enhancing Teacher Metacognitive Learning to Improve Student Academic Performance
indgår i Educational Psychology serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 263
- Udgivet:
- 23. December 2014
- Udgave:
- Størrelse:
- 150x227x18 mm.
- Vægt:
- 390 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Using Concept Mapping to Foster Adaptive Expertise
Salmon and Kelly provide a research-based framework and corresponding strategies to help teachers develop, critique, and revise their concept maps. In using this approach, teachers refine knowledge for teaching in order to expand their adaptive expertise and ultimately improve the academic performances of their students.
Brugerbedømmelser af Using Concept Mapping to Foster Adaptive Expertise
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Using Concept Mapping to Foster Adaptive Expertise findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621