De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Trademark Valuation

- A Tool for Brand Management

Bag om Trademark Valuation

A practical and useful resource for valuing trademarks. This book discusses issues surrounding valuation of counterfeits and the economic effects of trademark counterfeiting. It considers methods to determine the real value of your trademark and exploit its potential. It offers case studies that illustrate how to apply valuation methods.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118245262
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 368
  • Udgivet:
  • 17. januar 2014
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 255x185x31 mm.
  • Vægt:
  • 762 g.
  • 2-3 uger.
  • 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Trademark Valuation

A practical and useful resource for valuing trademarks. This book discusses issues surrounding valuation of counterfeits and the economic effects of trademark counterfeiting. It considers methods to determine the real value of your trademark and exploit its potential. It offers case studies that illustrate how to apply valuation methods.

Brugerbedømmelser af Trademark Valuation



Find lignende bøger
Bogen Trademark Valuation findes i følgende kategorier: