Towards a New Understanding of Masculine Habitus and Women and Leadership in Public Relations
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 286
- Udgivet:
- 30. September 2022
- Størrelse:
- 156x19x234 mm.
- Vægt:
- 608 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Towards a New Understanding of Masculine Habitus and Women and Leadership in Public Relations
This edited volume analyses leadership in the public relations (PR) industry with a specific focus on women and their leadership styles and preferences.
Brugerbedømmelser af Towards a New Understanding of Masculine Habitus and Women and Leadership in Public Relations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Towards a New Understanding of Masculine Habitus and Women and Leadership in Public Relations findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Historie og samfund
- Hobby og fritid
- Krop og sind
- Business og læring > Jura
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse: lederskab og motivation
- Jura > Jura, generelle emner
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > PR
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Reklame
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper > Kønsstudier og kønsgrupper > Kønsstudier: kvinder og piger > Feminisme og feministisk teori
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper > Kønsstudier og kønsgrupper > Kønsstudier: mænd og drenge
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Kommunikationsstudier
- Idræt og udendørsaktiviteter
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621