The Circuit of Mass Communication
- Media Strategies, Representation and Audience Reception in the AIDS Crisis
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 12. februar 1998
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 560 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Circuit of Mass Communication
This book examines mass media representations of AIDS from their inception through to their impact on public understandings. Rejecting approaches which focus only on ownership, discourse or audience reception, the authors examines: promotional strategies; media production; representation and audience responses; as well as broader impacts on policy, culture and society.
Brugerbedømmelser af The Circuit of Mass Communication
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Circuit of Mass Communication findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621