The Cambridge Handbook of Marketing and the Law
indgår i Cambridge Law Handbooks serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 500
- Udgivet:
- 13. Juli 2023
- Størrelse:
- 152x25x229 mm.
- Vægt:
- 789 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Cambridge Handbook of Marketing and the Law
"This book bridges both marketing and the law to provide members of each discipline with what the other has to contribute. It arms the legal community with tools for planning legal strategies and gives marketing researchers a better understanding of how the tools they develop are applied"--
Brugerbedømmelser af The Cambridge Handbook of Marketing and the Law
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Cambridge Handbook of Marketing and the Law findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Jura > Jura, generelle emner
- Jura > Love vedrørende særskilte jurisdiktioner og juridiske områder > Selskabsret, handelsret og konkurrencelov: generelt > Selskabsret
- Jura > Love vedrørende særskilte jurisdiktioner og juridiske områder > Immaterialret
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621