De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic Social Marketing

Bag om Strategic Social Marketing

Taking an international approach, this text illustrates the value of applying marketing to solve social problems, exploring the 'what' and 'why' as well as the 'how to' of social marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446248614
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 448
  • Udgivet:
  • 1. December 2015
  • Størrelse:
  • 192x238x33 mm.
  • Vægt:
  • 970 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategic Social Marketing

Taking an international approach, this text illustrates the value of applying marketing to solve social problems, exploring the 'what' and 'why' as well as the 'how to' of social marketing.

Brugerbedømmelser af Strategic Social Marketing



Find lignende bøger
Bogen Strategic Social Marketing findes i følgende kategorier: