Strategic Marketing in Library and Information Science
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 266
- Udgivet:
- 12. September 2003
- Størrelse:
- 154x212x15 mm.
- Vægt:
- 372 g.
- 2-4 uger.
- 12. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Marketing in Library and Information Science
With cutting-edge research studies as well as theoretical chapters that have not been seen before in the marketing literature for LIS, this text examinees the current and quite limited state of marketing by LIS practitioners and institutions.
Brugerbedømmelser af Strategic Marketing in Library and Information Science
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing in Library and Information Science findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621