De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic International Marketing

- An Advanced Perspective

Bag om Strategic International Marketing

Strategic International Marketing collates the most recent ideas, trends and original research in the theory and practice of global marketing strategy and tactics. Straightforward language and illustrative case studies feature throughout this text from the leading thinkers in the international marketing field.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230580244
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 9. December 2011
  • Størrelse:
  • 190x244x19 mm.
  • Vægt:
  • 656 g.
  • 2-4 uger.
  • 12. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Strategic International Marketing

Strategic International Marketing collates the most recent ideas, trends and original research in the theory and practice of global marketing strategy and tactics. Straightforward language and illustrative case studies feature throughout this text from the leading thinkers in the international marketing field.

Brugerbedømmelser af Strategic International Marketing



Find lignende bøger
Bogen Strategic International Marketing findes i følgende kategorier: