Standardisierung Und Individualisierung Im Marktprozess
- Marktprozesstheoretische Fundierung Des Business-To-Business-Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 16. Februar 1999
- Udgave:
- 1999
- Størrelse:
- 210x148x12 mm.
- Vægt:
- 268 g.
- 2-3 uger.
- 8. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Standardisierung Und Individualisierung Im Marktprozess
Andreas Marra entwickelt am Beispiel von Standardisierungsprozessen einen theoretischen Erklärungsrahmen für das Dynamisierungsphänomen und stellt Anhaltspunkte für die strategische Planung dar.
Brugerbedømmelser af Standardisierung Und Individualisierung Im Marktprozess
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Standardisierung Und Individualisierung Im Marktprozess findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621