Socio-scientific Issues in the Classroom
- Teaching, Learning and Research
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 376
- Udgivet:
- 13. maj 2011
- Størrelse:
- 337x245x28 mm.
- Vægt:
- 734 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Socio-scientific Issues in the Classroom
It covers numerous topics that address key themes for contemporary science education including scientific literacy, goals for science teaching and learning, situated learning as a theoretical perspective for science education, and science for citizenship.
Brugerbedømmelser af Socio-scientific Issues in the Classroom
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Socio-scientific Issues in the Classroom findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621