Social Media in Sport
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 4. December 2023
- Vægt:
- 550 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Media in Sport
This book takes a close look at social media in sport and considers its significance for sport business and for the wider relationship between sport and society.
Brugerbedømmelser af Social Media in Sport
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Media in Sport findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Computer og IT
- Hobby og fritid > Sport
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Detailhandel og grossistvirksomhed
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Serviceerhverv
- Idræt og udendørsaktiviteter > Idræt: generelt > Idrætsarrangementer og idrætsorganisation > Idrætsorganisation og idrætsanlæg
- Databehandling og informationsteknologi > Digital livsstil
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621