Social Media for Progressive Public Relations
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 10. November 2022
- Størrelse:
- 156x16x234 mm.
- Vægt:
- 558 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Media for Progressive Public Relations
This edited book presents a comprehensive, research-led coverage of the progressive ways public relations (PR) and social media is utilised today.
Brugerbedømmelser af Social Media for Progressive Public Relations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Media for Progressive Public Relations findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Jura
- Business og læring > Marketing
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Kommunikationsstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Reklame
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > PR
- Jura > Jura, generelle emner
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621