De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social Influence and Sustainable Consumption

Bag om Social Influence and Sustainable Consumption

This forward-looking volume examines the role of social influence--including social media--in creating and fostering sustainable consumer behavior.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319207377
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 187
  • Udgivet:
  • 21. Juli 2015
  • Udgave:
  • 12015
  • Størrelse:
  • 248x164x16 mm.
  • Vægt:
  • 446 g.
  • 2-3 uger.
  • 10. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Social Influence and Sustainable Consumption

This forward-looking volume examines the role of social influence--including social media--in creating and fostering sustainable consumer behavior.

Brugerbedømmelser af Social Influence and Sustainable Consumption



Find lignende bøger
Bogen Social Influence and Sustainable Consumption findes i følgende kategorier: