Reading Assessment to Promote Equitable Learning
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 340
- Udgivet:
- 21. Oktober 2022
- Størrelse:
- 256x20x178 mm.
- Vægt:
- 620 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Reading Assessment to Promote Equitable Learning
Many standard reading assessment approaches fail to capture the strengths and needs of students from diverse sociocultural, linguistic, and academic backgrounds. From expert authors, this book guides educators in planning and conducting meaningful, equitable assessments that empower teachers and students, inform responsive instruction, and help to guard against bias. The book's holistic view of reading encompasses areas from text comprehension and constrained skills to building trusting relationships and promoting students' agency. Presented are 28 step-by-step assessment strategies, with helpful implementation examples and 30 reproducible/downloadable forms.
Brugerbedømmelser af Reading Assessment to Promote Equitable Learning
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Reading Assessment to Promote Equitable Learning findes i følgende kategorier:
- Børn og unge > Læring
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisning i et specifikt fag
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Undervisningsmidler > Undervisningsmidler: Sprog, litteratur, læseundervisning og skriveundervisning > Undervisningsmidler: Modersmålsundervisning > Undervisningsmidler: Modersmålsundervisning: Læsefærdigheder og skrivefærdigheder
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621