Qualitative Methods for Marketplace Research
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 20. April 2001
- Størrelse:
- 152x228x13 mm.
- Vægt:
- 370 g.
- 8-11 hverdage.
- 5. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Qualitative Methods for Marketplace Research
Written for students and marketing practitioners, Shay Sayre provides a thorough introduction to qualitative methods in market research. The author covers all key topics and borrows techniques from a wide variety of fields to present specific examples that illustrate how these techniques are adapted for marketplace research.
Brugerbedømmelser af Qualitative Methods for Marketplace Research
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Qualitative Methods for Marketplace Research findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621