De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Paradox in Public Relations

- A Contrarian Critique of Theory and Practice

Bag om Paradox in Public Relations

Paradox in Public Relations: A Contrarian Critique of Theory and Practice is a thought-provoking exploration of public relations, aiming to promote changes in meaning and perception by creating new meta-realities for public relations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032237688
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 172
  • Udgivet:
  • 13. December 2021
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 303 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Paradox in Public Relations

Paradox in Public Relations: A Contrarian Critique of Theory and Practice is a thought-provoking exploration of public relations, aiming to promote changes in meaning and perception by creating new meta-realities for public relations.

Brugerbedømmelser af Paradox in Public Relations



Find lignende bøger
Bogen Paradox in Public Relations findes i følgende kategorier: