Multimodale Erlebnisvermittlung am Point of Sale
- Eine Verhaltenswissenschaftliche Analyse Unter Besonderer Berucksichtigung Der Wirkungen Von Musik Und Duft
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 333
- Udgivet:
- 25. September 2007
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 148x210x19 mm.
- Vægt:
- 522 g.
- 2-3 uger.
- 10. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multimodale Erlebnisvermittlung am Point of Sale
Auf der Basis aktueller Erkenntnisse aus der Musik-, Duft-, Wahrnehmungs-, Umwelt-, Gedächtnis- und Neuropsychologie leitet Ralph Salzmann die Überlegenheit der ganzheitlichen, multimodalen Konsumentenansprache ab und weist diese empirisch in mehreren Felduntersuchungen nach.
Brugerbedømmelser af Multimodale Erlebnisvermittlung am Point of Sale
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multimodale Erlebnisvermittlung am Point of Sale findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621