De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Managing Value Co-creation in University-Industry Partnerships

- Evidence and Implications for Strategy, Culture and Innovation Performance

Bag om Managing Value Co-creation in University-Industry Partnerships

This book discusses how academic institutions can play a principal role in companies innovation strategy.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030604769
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 229
  • Udgivet:
  • 24. Januar 2021
  • Udgave:
  • 12021
  • Størrelse:
  • 242x163x21 mm.
  • Vægt:
  • 542 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Managing Value Co-creation in University-Industry Partnerships

This book discusses how academic institutions can play a principal role in companies innovation strategy.

Brugerbedømmelser af Managing Value Co-creation in University-Industry Partnerships



Find lignende bøger
Bogen Managing Value Co-creation in University-Industry Partnerships findes i følgende kategorier: