Managing Value Co-creation in University-Industry Partnerships
- Evidence and Implications for Strategy, Culture and Innovation Performance
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 229
- Udgivet:
- 24. januar 2021
- Udgave:
- 12021
- Størrelse:
- 242x163x21 mm.
- Vægt:
- 542 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Managing Value Co-creation in University-Industry Partnerships
This book discusses how academic institutions can play a principal role in companies innovation strategy.
Brugerbedømmelser af Managing Value Co-creation in University-Industry Partnerships
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing Value Co-creation in University-Industry Partnerships findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621