Magazines and the Making of Mass Culture in Japan
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 14. Marts 2019
- Størrelse:
- 239x163x19 mm.
- Vægt:
- 532 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Magazines and the Making of Mass Culture in Japan
Magazines & the Making of Mass Culture in Japan is a cultural history explaining the birth and early mechanisms of mass culture in 20th Century Japan through an examination of two family magazines, Kingu (King) and Ie no hikari (Light of the Home).
Brugerbedømmelser af Magazines and the Making of Mass Culture in Japan
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Magazines and the Making of Mass Culture in Japan findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621