Laws of UX
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 150
- Udgivet:
- 31. Marts 2024
- Udgave:
- 24002
- Størrelse:
- 150x15x226 mm.
- Vægt:
- 354 g.
- 4-7 hverdage.
- 27. September 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Laws of UX
An understanding of psychology-specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces-is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. This practical guide explains how you can apply key principles of psychology to build products and experiences that are more human-centered and intuitive.
Brugerbedømmelser af Laws of UX
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Laws of UX findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Computer og IT
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Hobby og fritid > Sport
- Kunst og kultur > Industriel kunst, kommerciel kunst og design > Produktdesign
- Sprog og lingvistik
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Økonomi og adfærd
- Matematik og naturvidenskab
- Idræt og udendørsaktiviteter > Idræt: generelt
- Teknologi, ingeniørvidenskab og landbrug > Teknologi: generelle emner > Teknisk design
- Databehandling og informationsteknologi > Grafisk IT og digitale medier > Webgrafik og webdesign
- Databehandling og informationsteknologi > Informatik > Menneske-maskine-interaktion > Brugergrænsefladedesign og brugervenlighed
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621