La qualité des services de restauration
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 108
- Udgivet:
- 24. Februar 2023
- Størrelse:
- 150x7x220 mm.
- Vægt:
- 179 g.
- 2-3 uger.
- 10. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af La qualité des services de restauration
Ce travail a été guidé par une étude bibliographique, comme la forme méthodologique la plus appropriée pour son développement, avec l'objectif principal d'une analyse concernant les concepts de qualité de service qui peuvent être offerts dans le segment des restaurants. On a observé les critères définis par Gianesi & Corrêa, pour la satisfaction des clients et leur perception de la qualité des services. Après l'analyse théorique, on a cherché à comprendre l'importance des services dans l'offre d'un service différencié et d'une satisfaction maximale, cette décision permettra aux gestionnaires de restaurants et autres établissements qui composent le secteur alimentaire, de mettre en ¿uvre de nouvelles actions pour le développement de l'amélioration continue, dans la perspective d'un véritable PDCA, ou Planification, Exécution, Contrôle et Action. On a cherché à comprendre quelle est la meilleure façon de servir en tant que facteur différentiel pour une qualité de service unique et mémorable. On espère que ce texte pourra constituer un jalon essentiel pour tout entrepreneur du secteur de la restauration et des services alimentaires.
Brugerbedømmelser af La qualité des services de restauration
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen La qualité des services de restauration findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Iværksætteri
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Innovation i virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > E-handel: forretningsmæssige aspekter
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Konkurrence i erhvervslivet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Entreprenørskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621