Introduktion til markedsføring på sociale medier
- Facebook og LinkedIn
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 27. juli 2020
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 174x11x242 mm.
- Vægt:
- 376 g.
- 1-3 hverdage.
- 26. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Introduktion til markedsføring på sociale medier
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Bogen indeholder blandt andet:
de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
principperne for influencer-markedsføring
metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler
Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.
Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.
Bogen indeholder blandt andet:
de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
principperne for influencer-markedsføring
metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler
Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.
Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.
Brugerbedømmelser af Introduktion til markedsføring på sociale medier
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Introduktion til markedsføring på sociale medier findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621