International Retailing Plans and Strategies in Asia
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 28. Juni 2005
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 400 g.
- 2-4 uger.
- 15. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Retailing Plans and Strategies in Asia
Examines the strategies of Western retailers entering into Asian markets, and provides specific case examples showing why some companies have failed in Asia - as well as factors that helped others succeed. This book is designed for international marketing students, retail researchers, business managers, and policymakers.
Brugerbedømmelser af International Retailing Plans and Strategies in Asia
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Retailing Plans and Strategies in Asia findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621