Identity, Pedagogy and Technology-enhanced Learning
- Supporting the Processes of Becoming a Tradesperson
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 201
- Udgivet:
- 25. Februar 2020
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 518 g.
- 2-3 uger.
- 11. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Identity, Pedagogy and Technology-enhanced Learning
In this book, contemporary teaching and learning approaches and strategies, as derived through practice-based participatory research, are used to highlight and discuss pragmatic solutions to facilitate the learning and teaching of trade skills, knowledge and dispositions.
Brugerbedømmelser af Identity, Pedagogy and Technology-enhanced Learning
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Identity, Pedagogy and Technology-enhanced Learning findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621