How Teachers Learn
- An Educational Psychology of Teacher Preparation
indgår i Educational Psychology serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 220
- Udgivet:
- 5. Maj 2010
- Udgave:
- Størrelse:
- 224x152x17 mm.
- Vægt:
- 348 g.
- 2-4 uger.
- 12. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af How Teachers Learn
Through a case study of the five-year teacher education program at the University of New Hampshire [UNH] and selected research articles and convention presentations related to the program, this title documents the evolution and achievements of a program that is a model of the best practices for teacher preparation.
Brugerbedømmelser af How Teachers Learn
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen How Teachers Learn findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621