De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Fashion Branding and Consumer Behaviors

- Scientific Models

Bag om Fashion Branding and Consumer Behaviors

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781493902767
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 151
  • Udgivet:
  • 31. Januar 2014
  • Størrelse:
  • 242x163x15 mm.
  • Vægt:
  • 396 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 8. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Fashion Branding and Consumer Behaviors

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response.

Brugerbedømmelser af Fashion Branding and Consumer Behaviors



Find lignende bøger
Bogen Fashion Branding and Consumer Behaviors findes i følgende kategorier: