Die Dimension Zeit Im Dienstleistungsmarketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 247
- Udgivet:
- 28. Juni 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 318 g.
- 8-11 hverdage.
- 5. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Die Dimension Zeit Im Dienstleistungsmarketing
Basierend auf Ansätzen aus Mikroökonomie, Psychologie und Soziologie entwickelt Hans-Jörg Aleff ein interdisziplinäres Verständnis des Zeitbegriffs und ein Konzept zu dessen Integration in das Dienstleistungsmarketing.
Brugerbedømmelser af Die Dimension Zeit Im Dienstleistungsmarketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Die Dimension Zeit Im Dienstleistungsmarketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621