De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Crash Course in Marketing for Libraries

Bag om Crash Course in Marketing for Libraries

Explains effective marketing strategies and identifies the tools needed to boost the visibility and increase the use of your library in the community.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781610698702
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 216
  • Udgivet:
  • 2. December 2014
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 216x279x0 mm.
  • Vægt:
  • 539 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Crash Course in Marketing for Libraries

Explains effective marketing strategies and identifies the tools needed to boost the visibility and increase the use of your library in the community.

Brugerbedømmelser af Crash Course in Marketing for Libraries



Find lignende bøger
Bogen Crash Course in Marketing for Libraries findes i følgende kategorier: