Contrasts and Effect Sizes in Behavioral Research
- A Correlational Approach
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 28. december 1999
- Størrelse:
- 170x244x14 mm.
- Vægt:
- 640 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Contrasts and Effect Sizes in Behavioral Research
Researchers, teachers of research methods and graduate students will be familiar with the principles and procedures of contrast analysis included here, but will also be presented for the first time with a series of newly developed concepts, measures, and indices that permit a more useful application of contrast analysis.
Brugerbedømmelser af Contrasts and Effect Sizes in Behavioral Research
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Contrasts and Effect Sizes in Behavioral Research findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621