Commercialization of News in the Nineteenth Century
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 31. December 1992
- Størrelse:
- 229x152x14 mm.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Commercialization of News in the Nineteenth Century
This work traces the major transformation of newspapers from a politically based press to a commercially based press in the 19th century. Gerald J. Baldasty argues that broad changes in American society, the national economy and the newspaper industry brought about this dramatic shift.
Brugerbedømmelser af Commercialization of News in the Nineteenth Century
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Commercialization of News in the Nineteenth Century findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621