De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Asia Branding

- Connecting Brands, Consumers and Companies

Bag om Asia Branding

This edited collection includes a unique blend of theory, research and practice across both consumer and corporate branding and discusses the topics of brand communication, brand relationships, social media branding, brand reputation, place brands, university branding and brand innovation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137489951
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 350
  • Udgivet:
  • 14. Oktober 2016
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 184x234x22 mm.
  • Vægt:
  • 574 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Asia Branding

This edited collection includes a unique blend of theory, research and practice across both consumer and corporate branding and discusses the topics of brand communication, brand relationships, social media branding, brand reputation, place brands, university branding and brand innovation.

Brugerbedømmelser af Asia Branding



Find lignende bøger
Bogen Asia Branding findes i følgende kategorier: