A Unified Theory of Party Competition
- A Cross-National Analysis Integrating Spatial and Behavioral Factors
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 332
- Udgivet:
- 21. Marts 2005
- Størrelse:
- 22x229x152 mm.
- Vægt:
- 565 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Unified Theory of Party Competition
This book explains how parties and candidates locate themselves on the Left-Right ideological dimension and other issue dimensions. It offers a unified theoretical approach to voter behavior and party strategies that takes into account voter preferences, voter's partisan attachments, expected turnout, and the location of the political status quo.
Brugerbedømmelser af A Unified Theory of Party Competition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Unified Theory of Party Competition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621