De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

A Dictionary of Media and Communication

Bag om A Dictionary of Media and Communication

This authoritative and up-to-date A-Z covers all aspects of interpersonal, mass, and networked communication in over 3,500 entries, including digital and mobile media, advertising, journalism, social media, and nonverbal communication.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198841838
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 560
  • Udgivet:
  • 21. Februar 2020
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 120x193x32 mm.
  • Vægt:
  • 406 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af A Dictionary of Media and Communication

This authoritative and up-to-date A-Z covers all aspects of interpersonal, mass, and networked communication in over 3,500 entries, including digital and mobile media, advertising, journalism, social media, and nonverbal communication.

Brugerbedømmelser af A Dictionary of Media and Communication



Find lignende bøger
Bogen A Dictionary of Media and Communication findes i følgende kategorier: