100 Practical Ways to Improve Customer Experience
- Achieve End-to-End Customer Engagement in a Multichannel World
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 3. Januar 2021
- Størrelse:
- 163x240x26 mm.
- Vægt:
- 715 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af 100 Practical Ways to Improve Customer Experience
Transform your business by improving customer experience across the entire end-to-end value chain with this practical guide, including 100 tips and case studies from brands like Amazon, AirBnB and Uber.
Brugerbedømmelser af 100 Practical Ways to Improve Customer Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen 100 Practical Ways to Improve Customer Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621